Thursday, June 12, 2008

the end of the road





finall dah habiss!!!
yayyy!!!
happy tp sikit sedih
sedih sbb dah xleh nk lepak raamai2
walaupon cuti 3minggu je
dpt rase kesunyian tanpe kwn2 uniten.
rindu la kt korang sme nnt
hope next sem dpt satu class lagi
habis sem ni sedih.
sbb..
mungkin kte akn khilangan seseorang
seorang yg bername sahabat.
mungkin 2orang.
tah laa
hanye mase yg menentukan.
yg pasti
klo korang beduwe xde
....xdpt nk bayang betape sedihnye aku =(
herm.tp nk wt cmne
aku xleh nk halang korang.
sme keputusan di tgn korang
itu mase dpn korang
korang je yg berhak menentukan.
klo korang pergi demii mase dpn
aku tak halang
n aku pasti yg laen2 pon mcm aku
janji korang happy ngn hdp korang.

herm..sem ni rase skejap yg amat
dan mcm2 blaku dlm sem ni
dr ragam student2 uniten
persahabatan
gosip.
pegaduhan.
khianat.
percintaan.
dan perpisahan
alhamdulillah
kite sme dpt mengharungi sgale cbaran spnjg jd student foundation ni.
n aku pasti dgree nnti lebeh hebat cabaran dn rntangan yg akn kte lalui
yg pasti
tanpe sokongan korang sme.
aku xmungkin dpt mengharungi sme ni.

hari terakhir special sem
kotorg habiskan mase di ktn
seronok walaupon penat
duit mmg xcukop
tp psl nak habis kn mase ngn korang
aku ketepikan sme tu
janji dpt bersame ngn korang.
tp agk tekilan sbb ain xde.
dah laa xsmpt nk say goodbye kt ain
mst ain sedih.
sorry ain..

mlm plak aku jenny n lilie ke tasik
mlm terakhir utk habiskan mase kt situ
tmpt yg mmg jd fav ktorg n student laen
tasik mmg tenang
bleh kate akhir2 sem ni mase ktorg byk dhbiskn kt tasik
ade jenny lilie adah syaz tra ct hasayn muiz anas apik :D
dr truth or dare smpai r o c k rok??
hehehe.drpd lepak borak kosong baek maen game
lg best
dpt korek rahsia
dpt bersuke ria
3minggu tak maen.
heish..emonye faten nih.

k laa.
dh start meracau ni.
baek stop dlu
miss n love all of you!
n happy holiday u all!!

5 comments:

KhALiF MuJaHiD said...

happy holidays frens!!! ;) alah dun wory next sem jumpe ag kayh ;) tapy sape 2 org yg nk kuor unitens tuh?? musykil2.. uhuuu..

Muki said...

perpisahan perjumpaan...takdir:)

husayn abd razak said...

slamat brcuti faten.. ill miss u..
sape kuo unten.. ak brsedyh gak ni

Chuck Bass said...

sape kuar uniten weyh?

d o m i n o said...

nnt msok sem baru korang usha ar sape yg xde...

=(