Thursday, June 19, 2008

TAG

7 Fakta Tentang Diri
  1. Aku dilahirkan pd 13april1989
  2. Baru je abis foundation in accounting di UNITEN, Muadzam Shah.
  3. Bertubuh sederhane kecik. xde laa kecik sgt...dan xla besar mane.
  4. Rambot paras bahu dan agak menggerbang kerane terlalu tebal.
  5. Boleh jadi sangat pendiam dan boleh jadi seorang yang agak becok.
  6. Pencinta kucing. So, kawan - kawan ku jg kebanyakannye sayangkan kucing. Yg xske kucing pon bleh jd ske kucing.
  7. Ske driving dalam keadaan senyap. Hanya mulot aku je yg boleh beleter dan mengkritik ape saje yg aku nmpk.

7 Perkara Menakutkan

  1. Allah S.W.T
  2. Kematian orang - orang terdekat.
  3. Kegagalan yang boleh memusnahkan hidup
  4. Ayahku.hee..
  5. Ular mahupun binatang - binatang buas yg lain.
  6. Kesunyian dan kegelapan
  7. Hari Kiamat
7 Lagu Buat Masa Ini

  1. Aku Dan Dirimu by Ari Lasso & Bunga Citra Lestari
  2. Ku Mahu Kau Tahu by Hujan
  3. Salah by Lobow
  4. Disco Lazy Time by Nidji
  5. Kau Dan Aku by Nidji
  6. Juicebox by The Strokes
  7. Perfect Situation by Weezer

7 Perkataan Selalu Sebut
  1. Allah
  2. Umiii!!
  3. bongok la
  4. biar benar
  5. tamo.
  6. Baby
  7. owh pecah!! (time melatah)

7 Perkara Amat Bernilai

  1. Pegangan Agama
  2. Akal Fikiran
  3. Ilmu Pengetahuan
  4. Keluarga
  5. Kesopanan
  6. Masa
  7. Duit

7 Pertama Kali Dalam Hidup

  1. Study jauh dari family
  2. Drive tanpe family.hihi.
  3. Satu sedutan rokok mase sem1.huhu.
  4. Masok explorace Uniten je.SUmpah xnk masok dahh!!
  5. Nyanyi atas pentas lagu Purnama Merindu mase darjah3
  6. Celebrate New Year kt TC without family
  7. Pakai skirt setelah begelar remaje time graduation nite mgs form5
7 Blog favourite
  1. capik.parklife.
  2. husaynskema.monolog luaranku.
  3. muizz world!.ideas of inspiration life.
  4. muki.hikayat hang tuah.
  5. lalatgurlz.life n times
  6. mr.rajuna.bayu senja di selatan.
  7. cik faten.dominoheaven.hihi.

2 comments:

Rajuna said...

erk,blog saya jadi pebret?

bukankan saya ini salah satu yg menakutkan?
ngrr..

d o m i n o said...

hehe.
ape yg menakotkn
setahu saye kamu xmkn org kn??
:P